מותגי אנטי וירוס מובילים – המותגים הטובים ביותר

מותגי אנטי וירוס מובילים

כל מחשב, לא משנה אם מדובר במחשב פרטי או מחשב עסקי, חייב שיהיה מותקן בו אנטי וירוס. תוכנה שתאפשר לנו להגן על המחשב שלנו מפני וירוסים ואיומים אחרים, כולל רוגלות ודברים אחרים. 

כפי שאנחנו יודעים, במהלך השנים נוצרו לא מעט מותגים בתחום האנטי וירוס כמו eset למשל, מותגים שהפכו לשם דבר ונחשבים מובילים בתחומם. חלק מהחברות שייצרו אנטי וירוס ושיווק אותן לשוק, החלו עם השנים גם לייצר מוצרים נוספים, אחרות העדיפו להתמקד אך ורק בתוכנות אנטי וירוס ובפיתוחים השונים שקשורים אליהן. בין אם זה אומר הוספת פונקציות, בין אם זה אומר שדרוג התוכנה, עדכונים פעולות שונות ועוד. 

כאמור, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של מותגי אנטי וירוס, אשר נבדלים אחד מהשני בפרמטרים שונים. בחלק מהמקרים, ההבדל נובע מכך שמדובר בתוכנות שמציעות שירותים שונים, בחלק מהמקרים מדובר על תוכנות שמציעות אפשרויות רכישה אחרות, החל מאפשרות להשתמש בגרסאות רזות בחינם או באפשרות להשתמש בגרסאות מלאות בחינם למשך תקופה מסוימת ואחר כך יש לשלם עליהן. 

אלו מותגים יכולים לשרת אותנו

המותגים המובילים בשוק של אנטי וירוס הם mcafee – מקאפי, AVG, אווסט, נורד 32, נורטון אנטי וירוס. אנחנו יכולים למצוא עוד מותגים שנחשבים פופולאריים, כאשר כמעט כולם היום מציעים גרסאות שמותאמות גם למחשב האישי והעסקי, גם למכשירי סלולר וגם לטאבלט. מן הסתם, כל אחד בוחר את מה שהוא צריך ואת המותג והגרסה שמתאימים לו. 

חשוב לציין, זה לא מספיק רק לבחור מותג כזה או אחר, אלא צריך באמת לבחון, עד כמה המותגים השונים יכולים לענות על הצרכים שלנו, בשביל לספק לנו הגנה מלאה על המחשב ועל המסמכים ששמורים בו, מפני וירוסים ואיומים אחרים. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור חברה מקצועית לפיתוח אתרים ב 2023
בשנת 2023, אתר אינטרנט מקצועי ומעוצב הוא קריטי מאי פעם עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט משמש...
קרא עוד »
יול 18, 2023
מחפש כוח אדם זמני? בקר בלוח דרושים עדכני
לא מעט חברות וארגונים מחפשות מידי פעם כוח אדם זמני עבור פרויקטים מסוימים. לפעמים מדובר על תגבור של...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018
TWB
המוח האנושי הוא ישות מדהימה. זה יכול להיות מאוד יצירתי, אבל יש לו גם גבולות. דוגמה טובה לכך היא היכולת...
קרא עוד »
יול 24, 2022