4 דברים שלא ידעתם על גיבוי בענן

גיבוי בענן

מאיזה שהיא סיבה, תמיד זה קורה! המסמכים נמחקים, ואין לנו גיבוי במקום. אז מה עושים? מצטרפים לגיבוי בענן של חברת EnterSYS ומבטיחים שהקבצים, המסמכים, התמונות, ואפילו הסרטונים ישמרו תמיד. רגע לפני ההצטרפות, הנה ארבעה דברים מאוד חשובים שאולי לא ידעתם על גיבוי בענן.

1) זמינות בכל המכשירים הניידים והנייחים כאחד

פלטפורמות לגיבוי בענן הם פלטפורמות מאוד חכמות ודיגיטליות ב- 100%. לפיכך, בזכות הטכנולוגיה החדשנית והעידן המתקדם, פלטפורמות לגיבוי בענן זמינות וניתנות לשימוש ופעילות בכל מכשיר, נייד ונייח כאחד. יש לכם סמארטפון חכם? טאבלט מתקדם? מחשב אישי? כולם נתמכים כמעט בכל פלטפורמת ענן.

2) גיבוי אוטומטי של מספר מכשירים במקביל

גיבוי אוטומטי מאפשר למשתמש שקט וחסכון אדיר של זמן. גיבוי ידני של יותר מ- 3 מכשירים היא פעולה ממש מציקה, מעיקה, ודורשת מאיתנו הרבה זמן פנוי. היכולת: "Automatic Backup" נמצאת בכל פלטפורמת ענן מקצועית, וניתנת לשימוש ע"פ דעתו של המשתמש. הגיבוי האוטומטי מאפשר למשתמשים לגבות את כל המסמכים במחשב, ולגבות מידע מקיף במספר מכשירים בו זמנית באופן אוטומטי.

3) שחזור מידע ונתונים עד חודש אחורה

פלטפורמות גיבוי הענן מאפשרות שחזור של קבצים שנמחקו עד חודש אחורה ולפעמים גם יותר. בדומה לשחזור אתר אצל ספקיות האחסון עכב פריצה או מחיקה של נתונים, גם שחזור בענן עובד בצורה דומה. כל הקבצים שאתם מגבים בענן שלכם, נשמרים בדיסק נוסף עד 30 יום, וניתן לשחזר אותם בהתאם לצורך.

מדובר בפתרון מקיף ורלוונטי שחוסך הרבה מאוד כאבי ראש ומעניק שקט נפשי בבית ובעסק.

4) הענן מאובטח מפני תוקפים ווירוסים

גיבוי בענן דואג שהנתונים והמידע שלכם לא יחשפו לאף גורם זר, ממשלתי, או אחר. באמצעות הצפנה ייחודית ומקצועית של 256bit אתם יכולים בשקט. מלבד זאת, שירותי הענן המתקדמים מעניקים אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, אבטחה מפני פורצים, האקרים למיניהם, והתקפות ווירוסים.

שירותי ענן משתנים ונעים בין 75 ₪ ועד ל- 450 ₪ עבור גיבוי בענן לארגונים ועסקים גדולים. כל הגיבויים נשענים ומאוחסנים בטכנולוגיה החדשה ביותר – SSD, או M.2 מה שהופך את שליפת המידע למהירה הרבה יותר. מעוניינים בשירותי גיבוי בענן של חברת EnterSYS? התקשרו עכשיו – 03-578-3132.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחשב איטי, למה זה קורה ומה עושים
מחשב איטי הוא מחשב שפועל לאט. מחשב איטי יכול להיות תוצאה של וירוס או תוכנה זדונית, בעיות חומרה, תוכנה...
קרא עוד »
אפר 22, 2023
משחקי פוקר מרחוק
משחקי פוקר מרחוק הם דרך פופולרית לבדר את עצמך. ניתן להפעיל אותם במחשבים, סמארטפונים ומכשירים אחרים....
קרא עוד »
דצמ 12, 2022
שפות התכנות הפופולריות כיום
היום ניתן למצוא לא מעט שפות תכנות פופולריות, אשר רק הולכות וצוברות תאוצה. חשוב להבין כי כל הזמן...
קרא עוד »
ינו 30, 2020