בניית חנות וירטואלית

המסחר האלקטרוני שיבש את תחום הקמעונאות כפי שהלקוחות מכירים אותו. עם זאת, זה גם לקח את החוויה הסוחפת מחוויית הקנייה המסורתית. למרות שמכירות מקוונות צפויות לחצות 6 טריליון דולר עד 2024, יש היבט עצום שחסר בה.

בני אדם משתוקקים לאותה אינטראקציה אישית עם בני אדם ואפילו דברים חומרניים. זו אחת הסיבות הרבות לכך שחנויות לבנים וטיט עדיין רלוונטיות. עם זאת, נראה שהמסחר האלקטרוני מנסה לעשות קאמבק עם חנויות וירטואליות.

מהי חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית היא חווית מסחר אלקטרוני המופעלת על ידי כלי מציאות מורחבת המגשרים על הפער בין קניות דיגיטליות לחיים האמיתיים.

כלים אלה יכולים להיות כל דבר, החל ממודלים תלת מימדיים, מציאות מדומה, תצוגות הולוגרפיות או מציאות מוגברת. זוהי דרך לתת לקונים את ההרגשה שהם באמת נמצאים בחנות, שהיא סוחפת ומאפשרת להם לראות איך נראית הרכישה שלהם וליצור אינטראקציה עם מקורבי מכירות בזמן אמת.

איך עובדת חנות וירטואלית?

מותגים שונים נוקטים בגישות שונות כדי לפתח חנות וירטואלית (ראו כאן מבחר דוגמאות של עבודת בניית חנות וירטואלית לעסקים ב webitnow). לדוגמה, לאיקאה יש אפליקציית Place המאפשרת ללקוחות להציב רהיטים וירטואליים בבתיהם כדי לראות איך הם נראים לפני שהם קונים אותם.

מותגים אחרים כמו רבקה מינקוף משתמשים במציאות מוגברת בחדרי התאמה כדי שהקונים יוכלו לראות איך תלבושת נראית עליהם אפילו בלי לנסות אותה.

מותגים מסוימים אפילו יוצרים חוויות מציאות מדומה כדי לתת ללקוחות לטעום מהמוצרים שלהם. לדוגמה, לוריאל יצרה מספרה במציאות מדומה כדי שאנשים יוכלו לנסות צבעי שיער וסגנונות שונים לפני שהם מתחייבים לכך.

המטרה העיקרית של קניות וירטואליות היא לתת לקונים חוויה מציאותית של המוצר לפני הרכישה. זה מועיל הן ללקוח והן לקמעונאי שכן הוא מסייע להפחית את ההחזרות ומגביר את שביעות רצון הלקוחות.

> בדקו בניית חנות וירטואלית לעסקים ב webitnow

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאגרי תמונות קיימים
המקום שבו מאוחסנות תמונות וניתן להשתמש בהן למגוון יעדים כמו בבניה של אתרים נקרא מאגר תמונות. לרוב,...
קרא עוד »
ספט 12, 2022
פענוח אומנות הקידום והשיווק ברשתות חברתיות
בנוף ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי, תחום אחד עומד ככוח בכל מקום - רשתות חברתיות. כמומחה בתחום, המטרה...
קרא עוד »
נוב 16, 2023
מאגרי תמונות מומלצים
מאגר תמונות משמש כמעט כל חברת שיווק והיא חלק חשוב מאסטרטגיית התוכן שלה. הם מקור השראה נהדר עבור...
קרא עוד »
דצמ 12, 2022