איך להצליח שיווקית ע”י קמפיין SMS

אם ניכנס לרגע לתיבת ההודעות סמס שלנו בנייד נגלה כמות מטורפת של הודעות סמס שקיבלנו וכלל לא קראנו. ובכל זאת – שיווק ע”י שליחת הודעות SMS הוא הכלי השיווקי היעיל ביותר שקיים היום, אם זה מבחינת שיעורי הפתיחה הגבוהים והמהירים ביותר ואם זה מבחינת יחס עלות מול תועלת, המחיר של כלי שיווק זה מול מחירים של קמפיין שיווקיים בערוצים אחרים.

אז איך בכל זאת נצליח שיווקית בקמפיין ה-SMS שלנו?

 

  1. שליחת הודעות בזמנים קבועים

נתחו מתי הזמן הכי נכון לרכוש את המוצר/שירות שלכם והתאימו את הקמפיין לזמן זה. אם מדובר בזמן בשנה, תחום עונתי, ואם מדובר בזמן יומי, שעה מתאימה קבועה להפצת סמס במהלך היום. השתדלו לשמור על עקביות כדי שניתן יהיה לזהות אתכם בהודעות.

 

  1. הזדהות השולח

כדי שהלקוחות שלכם יפתחו את ההודעה, יקראו אותה ואולי אפילו ישמרו את המספר שלכם באנשי הקשר שלהם, עליכם להזדהות לפני הכל. ההזדהות משדרת אמינות ומשרה ביטחון על הנמען שקיבל את ההודעה ממקור מהימן. ההזדהות תיעשה בתוך הטקסט של ההודעה.

 

  1. אורך ההודעה

הודעת סמס היא כלי שיווק יעיל ומהיר. הנמען מקבל את ההודעה תוך כדי שהוא בעבודה או בכל עיסוק אחר. הוא קורא את ההודעה בצורה מהירה, ולכן הודעה ארוכה מידיי – לא תשרוד אצל הנמען. יש לקצר את המסר השיווקי ככל האפשר. הודעה ארוכה תבריח את הלקוח. יש לחשוב על מסר שיווקי תמציתי ומשכנע שיעשה את העבודה.

 

  1. הסרה עם אפשרות לחזור..

גם מי שהסכים לקבל את ההודעות שלכם עלול להתחרט ולהסיר את עצמו מרשימת התפוצה שלכם. זכרו היטב שלקוחות שמסירים את עצמם מהווים דוקא הזדמנות נהדרת לשמור על מוניטין אמין, חזק וחיובי. אז קודם אפשרו הסרה מהירה ופשוטה. שנית, רגע לפני שהם עוזבים תנו להם להישאר עם טעם טוב. השאירו בנוסף להודעה ההסרה :“הוסרת מרשימת התפוצה” גם הודעה כגון: “ מקווים שנתראה שוב בקרוב!”

 

  1. בחירת מערכת דיוור וסמס

ע”י בחירת מערכת להפצת SMS מתקדמת עם מערכות אוטומציה מתקדמות, עם פיצ’רים שיקדמו את הקמפיין SMS שלכם – אתם תצליחו להגיע ליותר לקוחות, לתזמן הודעות לזמן האופטימלי שלכם, לשלב הודעות חוזרות (נכנסות) ע”י מספר וירטואלי, לנהל הסרות בצורה טובה ולייעל את העבודה שלכם ע”י הכלי השיווקי היעיל ביותר שנקרא SMS.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חבילות סלולר – מה באמת ההבדלים ביניהן ומה הכי משתלם?
רוצים לרכוש חבילת סלולר? צריך להבין שיש הבדלים בין חבילות והצעות שונות מטעם חברות הסלולר. אתם צריכים...
קרא עוד »
אוג 19, 2021
4 דברים שלא ידעתם על גיבוי בענן
מאיזה שהיא סיבה, תמיד זה קורה! המסמכים נמחקים, ואין לנו גיבוי במקום. אז מה עושים? מצטרפים לגיבוי בענן...
קרא עוד »
נוב 26, 2020
הסודות הכמוסים של חיסכון בעלויות בעזרת שרת וירטואלי
בשנים האחרונות, יזמים ובעלי עסקים גילו כי ישנן דרכים חכמות לחסוך בעלויות, ואחת מהן היא שימוש בשרתים...
קרא עוד »
אוג 25, 2024