אנטי וירוס AVG – הכי משתלם – הכי מגן

אנטי וירוס AVG

במשך תקופה ארוכה מצליח אנטי וירוס AVG לשמור על מעמדו בתור אחד ממוצרי האבטחה הטובים והמשתלמים ביותר. בסקירות רבות שנעשו במגזינים הנחשבים ובבדיקות של מעבדות בלתי תלויות נמצא שזהו אנטי ווירוס שמצליח לעצור התקפות, גם של הווירוסים שתוכנות אבטחה אחרות לא מצליחות לזהות. 

סריקות מהירות ופיירוול נגד כופרות

לא תמיד אנו זוכרים לבצע סריקות אבטחה תקופתיות. אחת היכולות הטובות של אנטי וירוס AVG לקנייה הוא שהוא יודע לזהות שינויים שנעשים בתיקיות של המחשב או שינויי קבצים ולהצביע על כל בעיה בזמן אמת. האנטי וירוס כולל פיירוול מתוחכם שחוסם כניסות לא רצויות למחשב, כדוגמת רוגלות או תוכנות כופר שנועלות את המחשב שלכם. בנוסף התוכנה יודעת לזהות אימיילים מסוכנים ויודעת להתריע מפני ניסיונות של שליפת מידע או פישינג. כמו כן התוכנה יודעת להתריע על אתרים מסוכנים או קישורים שעלולים לסכן את אבטחת המידע או התכנים שבמחשב שלכם. בנוסף, פיצ'רים שתוכננו לשם כך יכולים לחסום את הגישה של גורמים לא רצויים, שרוצים להשתלט על המצלמות שלכם. בתקופה שבה מכשירים רבים מצוידים במצלמה מובנית, אף אחד לא רוצה שירגלו אחריו בדרך זו וישתלטו על המצלמה מרחוק. 

חבילות אבטחה היקפיות 

רובנו עושים שימוש ביותר ממכשיר אחד לשם צריכת מידע מקוון, גלישה באינטרנט, יצירת מסמכים, עדכונים, שליחת מיילים. לכאן ראוי לציין כי אנטי וירוס AVG מאפשר שימוש בחבילות אבטחה היקפיות. המשמעות היא שאותו אנטי וירוס שומר ומגן על המכשירים השונים שלכם ואפילו של כל בני המשפחה בבית ומחוצה לו. בנוסף, מדובר למעשה בתוכנה עם יכולות נוספות כגון שיפור ביצועי המכשיר, הסרת קבצי מטמון או קצבים זמניים שלא עושים בהם שימוש ועוד. 

אולי יעניין אתכם גם רשיונות תוכנה זולים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס אקסל למתחילים, מה לומדים?
Microsoft Excel יכול להיות כלי עסקי שימושי, אך ייתכן שמשתמשים רבים אינם מודעים לתכונות החזקות ביותר שלו....
קרא עוד »
ינו 22, 2023
קישורים לקידום אורגני
לאתרים רבים יש אתרי אינטרנט ולמעשה יש גם אתרים שהם עסק בפני עצמו - עסק אונליין. בין אם יש לכם עסק...
קרא עוד »
נוב 16, 2022
אתרי הימורים – מידע חשוב
הימורים מקוונים הם תעשייה צומחת שקיימת כבר למעלה מ-50 שנה. ההערכה היא שהתעשייה תגיע ל-400 מיליארד דולר...
קרא עוד »
מרץ 30, 2023