חנות אינטרנטית לבגדים – מה חשוב שיהיה בה?

חנות אינטרנטית היא הרבה יותר מאוסף של בגדים יפים, אפשר לקנות אונליין. חנות אינטרנטית טובה לבגדים, יודעת איך לשמר לקוחות קיימים, ליצור קהלי לקוחות חדשים, עמוד קנייה מאובטחת, אפשרות ליצירת קשר ואתר שעבר אופטימיזציה. אז איך זה נראה בפועל?

חנות בגדים אינטרנטית שעובדת כמו מכונה

קניית בגדים בלחיצת כפתור היא סוג של הנאה, שיותר ויותר אנשים בוחרים לחוות, על ידי קניית בגדים באינטרנט. 

אבל באותה מידה, הלקוחות עלולים לנטוש את החנות, אם תהליך הקנייה ארוך, או מסובך מדי, או סתם כי הם עברו לעשות משהו אחר באמצע והשאירו עגלת קניות נטושה.

אז כדי למקסם את היכולת שלכם להרוויח מעסקים, עם חנות בגדים אינטרנטית, קבלו כמה טיפים שעובדים:

שימור לקוחות קיימים

כבר יש לכם לקוחות? הם קנו משהו ויצרו את הקשר הראשוני עם העסק שלכם? מעולה! צרו תוכנית הטבות ללקוחות חוזרים – הנחה בקנייה הבאה, צבירת נקודות לקניות עתידיות, אפילו זיכוי מהיר על החזרות – אתם יוצרים כך קשר של נאמנות עם קהל לקוחות שאוהב לקנות דווקא אצלכם.

רימרקטינג זו לא מילה גסה

אחוז עצום של לקוחות שקונים באינטרנט, נוטשים את עגלת הקניות שלהם באמצע ומשאירים אותה מלאה בכל טוב – בגדים שהם אהבו, סיננו ובחרו. סביר להניח שאלה בגדים שהם ישמחו לקבל. אז כדי לעשות שיווק מחדש למוצרים הללו, אתם צריכים שתהיה לכם אפשרות ליצירת קשר עם הלקוח – שליחת תזכורות במייל היא מקובלת במקרה כזה, אבל תצטרכו לשם כך מערכת דיוור חכמה, מערכת לאיתור עגלות נטושות ודוחות מתקדמים, שיאפשרו לכם ליצור פילוח נכון של קהל הלקוחות.

כלל הזהב – קנייה מאובטחת

אי אפשר לדבר על חנות אינטרנטית בלי לדבר על רכישה מאובטחת. זהו שלב הכרחי לטובת יצירת אמון מול הלקוחות שלכם ובכלל, כדי שהם יסכימו להשאיר פרטי כרטיס אשראי לחיוב אצלכם בחנות. לשם כך, הקפידו על יצירת ממשק רכישה מאובטח, עמידה בתקן PCI עם חברת סליקה מוכרת ומובילה. 

חנות רספונסיבית

היום כבר לא מספיק לבנות אתר חנות, שעובד טוב על מסך מחשב .רוב הלקוחות קונים דרך הסמארטפון ולכן, אתר רספונסיבי הוא הפתרון האופטימלי, שיכול להתאים את החנות האינטרנטית שלכם לשימוש במחשבים, טלפונים חכמים וטאבלטים ולהבטיח, שכל אחד יצליח לקנות מכם. 

קידום SEO

התאמה אופטימלית של החנות שלכם לקריטריונים של גוגל, תבטיח שהגולשים יצליחו למצוא את החנות שלכם, שהיא תעלה בקלות בעמודי החיפוש ושהיא תגיע במהירות לתודעה של הלקוחות הנכונים.

למידע נוסף בנושא היכנסו לאתר של ShopSEO

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחפש כוח אדם זמני? בקר בלוח דרושים עדכני
לא מעט חברות וארגונים מחפשות מידי פעם כוח אדם זמני עבור פרויקטים מסוימים. לפעמים מדובר על תגבור של...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018
בעיות בזוגיות? יש מה לעשות
בעיות בזוגיות הן אחד המקורות הנפוצים ביותר למתח נפשי שאנשים חווים במערכות היחסים שלהם, שזהו דבר...
קרא עוד »
מרץ 19, 2023
מה ההבדל בין אפיון אפליקציה לעיצוב אפליקציה?
אפיון אפליקציות הוא תהליך ההגדרה של מהי אפליקציה. זה עוזר בהבנת צרכי המשתמש, המניעים את ההחלטה של...
קרא עוד »
יול 25, 2022