רכישת לידים

כל בעל עסק משקיע את מירב הזמן והמאמצים שלו על מנת לגייס לקוחות חדשים לעסק. כדי לעשות זאת בעלי עסקים משקיעים בין אלפי לעשרות אלפי שקלים בבניית תשתיות כמו אתר אינטרנט, דפי נחיתה, דפי פייסבוק ועוד. התשלום הולך על פרסום ממומן, קידום אורגני, עיצובים גרפיים, תוכן, ניהול הקמפיינים ועל הוצאות רבות נוספות. רכישת לידים היא אופציה נהדרת שבעלי עסקים רבים אינם מכירים ומפספסים הזדמנות אדירה להצמיח את העסק שלהם בטווח זמן קצר יחסית.

מהי רכישת לידים?

רכישת לידים הוא שירות הניתן על ידי סוכנויות לידים או סוכנויות פרסום המתחזקות בין עשרות למאות אתרי אינטרנט. אתרים אלו מביאים תנועה מגוגל וממקורות שונים ואותה תנועת גולשים עשויה להשאיר פרטים באתר על מנת להתעניין בשירותים/מוצרים כלשהם. אותם לידים נכנסים למאגר הרלוונטי לאותו התחום/מוצר/שירות ונמכרים לבעלי עסקים בתחומים הרלוונטיים. בעל העסק מרוויח לידים חמים במחירים מוזלים וללא צורך להשקיע עלויות רבות בתשתיות ובפרסום ומצד שני הסוכנות מרוויחה ממכירת הלידים ויוצרת הכנסה כמעט פסיבית מהאתרים שהיא מתחזקת. כולם מרוויחים.

מה לגבי קהל יעד ממוקד?

ברור לסוכנות הלידים שלעתים רבות קהל היעד צריך להיות ממוקד ולא רק בהקשר של השירות או המוצר, אלא לפי אזור דמוגרפי, גיל, מגדר וכו'. משום כך חברות רבות משקיעות בהשגת לידים בצורה חכמה וממוקדת יותר, בין אם על ידי פיצול טפסי ההרשמה באתר או על ידי שליחת שאלונים ומסננים נוספים עם הלקוחות המתעניינים בשירותים ובמוצרים השונים. 

לסיכום; בעל עסק לא צריך להשקיע היום כסף רב, זמן ומשאבים בבניית תשתיות ובפרסום כדי להביא לקוחות באמצעות האינטרנט. כל שהוא צריך הוא לפנות אל חברת לידים ולקנות לידים חמים הרלוונטיים לשירות שהוא מספק ולחזור אליהם בטווח זמן סביר כדי להתקדם עמם בתהליך המכירה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסבה להייטק
העולם שאנו מכירים משתנה כל הזמן, העשור האחרון שונה מהקודם ומזה שלפניו, הדברים שהיו נכונים לפעם,...
קרא עוד »
דצמ 14, 2020
מותגי אנטי וירוס מובילים – המותגים הטובים ביותר
כל מחשב, לא משנה אם מדובר במחשב פרטי או מחשב עסקי, חייב שיהיה מותקן בו אנטי וירוס. תוכנה שתאפשר לנו...
קרא עוד »
מאי 07, 2020
איך להשתלב בעולם הסייבר בקלות
אם אתם רוצים להשתלב בעולם הסייבר אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, המאמר הבא בשבילכם. אם אתם רוצים להיכנס...
קרא עוד »
יונ 12, 2021