בעיות בזוגיות? יש מה לעשות

בעיות בזוגיות הן אחד המקורות הנפוצים ביותר למתח נפשי שאנשים חווים במערכות היחסים שלהם, שזהו דבר שמשפיע על שגרת חייהם וכמובן התקשורת הבינאישית שמתנהלת בין בני הזוג. ישנם סוגים רבים ושונים של בעיות בזוגיות שאנשים נתקלים בהם במערכות היחסים שלהם. חלקם פיזיים וחלקם רגשיים, אך כולם משליכים על חיי הזוגיות וכן חיי המשפחה שבני הזוג מנהלים יחד.

אפשר לומר כי עבור זוגות רבים, בעיות בזוגיות הן חלק מהחיים. הן יכולות לגרום למתח רב, חרדה וכאב. יש אנשים שמתקשים לפתור את הבעיות שלהם, ויש אנשים שלא יודעים איך לפנות לבן/ת הזוג בקשר אליהן. לכן הפתרון הטוב ביותר במקרה זה הוא לפנות לייעוץ זוגי מקצועי, שזהו תהליך אימון של הזוגיות הנערך בליווי של יועצת זוגיות.

בעיות בזוגיות – כיצד ניתן לפתור אותן ולהבריא את מערכת היחסים?

בעיות שעולות במהלך הזוגיות אף פעם אינן קלות לפתרון. לכן אם אתם נמצאים במערכת יחסים ואתם חווים בעיות מסוימות, יכול להיות שקשה לכם לדעת מה לעשות הלאה ואיך אפשר לפתור את המצב הזה. זו הסיבה שצריך להיעזר בצד שלישי אובייקטיבי  המוסמך בטיפול זוגי, כך שבאמצעות הדרכה ותמיכה תוכלו לנסות לדבר עם בני הזוג על החששות, מתחים ובעיות שמשפיעות על הזוגיות.

באמצעות הדרכה צמודה של מטפלים זוגיים, בני הזוג יערכו אימון לזוגיות שלהם שיאפשר להם לדעת כיצד לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים אחד עם השני, איך לתקשר בגלוי ולא להסתיר דברים, להבין כי מחויבות היא המפתח לזוגיות מצליחה וכן גם לדעת לפנות זמן אחד לשני כדי לתחזק את הזוגיות.

מה היתרונות בטיפול זוגי?

טיפול זוגי עם נעמה רגב למשל יכול לעזור לזוגות לפתח הבנה טובה יותר זה של זה, מה שיהפוך את הקשר שלהם לחזק ומבוסס יותר. טיפול כזה יכול גם לעזור לאנשים ללמוד כיצד לתקשר אחד עם השני על מנת להימנע מעימותים בעתיד. אין ספק כי טיפול זוגי מועיל לאנשים נשואים או כאלו שנמצאים בזוגיות מחייבת, מכיוון שהוא עוזר להם לעבוד יחד כצוות ולשפר את כישורי התקשורת שלהם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך קורות חיים – כתבו אותם בצורה מסודרת
כל מדריך קורות חיים שיהיה רציני צפוי להסביר לכם בראש ובראשונה את עצם זה שיהיה חשוב לנסח את קורות...
קרא עוד »
ספט 09, 2021
מחפש כוח אדם זמני? בקר בלוח דרושים עדכני
לא מעט חברות וארגונים מחפשות מידי פעם כוח אדם זמני עבור פרויקטים מסוימים. לפעמים מדובר על תגבור של...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018
רכישת מקצוע בזמן שעובדים במשרה מלאה, איך עושים את זה?
אם אתם עובדים במשרה מלאה אך מרגישים שאתם לא ממצים את עצמכם, או שאתם רוצים להרחיב את הידע שלכם בתחומים...
קרא עוד »
פבר 20, 2019