סרטי תדמית – למה ללכת על אנימציה?

סרטי תדמית אנימציה

היום ניתן למצוא לא מעט עסקים וחברות הבוחרים להשתמש בשירותיהן של חברות שונות המתמחות בהפקה של סרטי תדמית. מדובר למעשה על דרך נפלאה ואפקטיבית ביותר לקידום ושיווק העסק. סרט תדמית איכותי ומקצועי, יכול לסייע לכל עסק ולכל חברה להגדיל את מעגל הלקוחות שלה. בעידן הנוכחי שבו לרוב האנשים יש הפרעת קשב או סתם חוסר סבלנות, הדרך הטובה ביותר להעברת מסרים שיווקיים היא באמצעות סרטון. רוב האנשים יעדיפו לצפות בסרטון קצר האורך בין 1 – 3 דקות, במקום לקרוא טקסטים ארוכים ומסורבלים. לכן אין שום ספק כי סרטון תדמית המותאם ספציפית לבית העסק שלכם, יוכל להעביר את המסרים והערכים שלכם בצורה האפקטיבית והמדויקת ביותר. ההתלבטות היחידה היא- האם לבחור בסרטון אנימציה או בסרטון רגיל?

כל היתרונות של סרטי תדמית המבוססים על אנימציה

אומנם ניתן למצוא יתרונות רבים גם לסרטוני תדמית המבוססים על צילום וידאו סטנדרטי, אך אין שום ספק כי סרטונים המבוססים על אנימציה נחשבים למוצלחים ואיכותיים יותר. קודם כל, חשוב לזכור כי לא כל אחד יודע כיצד להתנהג נכון מול המצלמה, ולכן סרטון המציג את בעל העסק, כאשר הוא ממלמל מילים לא ברורות, לא יועיל לעסק שלכם. לעומת זאת, סרטון אנימציה יצליח להציג את העסק בצורה חביבה ונעימה יותר, ולכן הוא מהווה יתרון ברור עבור אנשים ביישנים שאינם יודעים לדבר למצלמה.

נקודה חשובה נוספת, היא העובדה שכאשר מדובר על חברת סטרטאפ למשל אשר מתמחה בייצור של אפליקציות שונות, אין שום טעם לצלם סרטון תדמית בווידאו. המטרה היא להציג את המוצר ולא את המתכנתים, לכן סרטון אנימציה יצליח להסביר בצורה פשוטה ויעילה יותר את המשמעות של האפליקציה ואת השימושים השונים שלה. כמו כן, במידה ויש צורך בהסברים מסובכים הכוללים מספרים וגרפים, סרטון אנימציה יצליח להגיש את הנושא המורכב הזה לכלל הציבור בצורה יעילה ופשוטה יותר.

יתרון חשוב נוסף הוא כמובן היתרון הכלכלי. הרבה יותר זול להפיק סרטי תדמית המבוססים על אנימציה, מאשר לשכור שחקנים מקצועיים, צלם, תאורה, איש סאונד וכדומה. לכן מי שיעדיף סרטון בתקציב נמוך יותר, יבחר לרוב בסרטון אנימציה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הגיע הזמן להתקדם אל עבר חנות וירטואלית
בנוף הדיגיטלי המתפתח במהירות של היום, הרעיון של חנות וירטואלית צובר אחיזה משמעותית. עם עליית המסחר...
קרא עוד »
יול 08, 2023
קורס נכס דיגיטלי
מחפשים דרך להפיק הכנסה פסיבית? קורס נכס דיגיטלי הוא קורס המלמד את התלמידים כיצד ליצור ולשווק את...
קרא עוד »
יונ 09, 2022
פיתוח חומרה, מה זה אומר?
פיתוח חומרה הוא תחום מתפתח כל הזמן הדורש חדשנות והתאמה מתמדת. עם הופעתן של טכנולוגיות חדשות, מפתחי...
קרא עוד »
פבר 21, 2023