אחסון לינוקס – מה ההבדל בין סוגי האחסון

אחסון לינוקס היא טכנולוגיה המאפשרת לך לאחסן נתונים במחשב. ישנם שלושה סוגים של אחסון לינוקס: דיסק קשיח, כונן מוצק ואחסון מחובר לרשת. כונני Solid State הם הסוג הפופולרי ביותר של אחסון לינוקס בשל המהירות והקיבולת שלהם. אין להם חלקים נעים מה שהופך אותם עמידים יותר מדיסקים קשיחים מסורתיים. עם זאת, הם אינם מכילים נתונים רבים כמו דיסקים קשיחים מסורתיים.

אחסון צמוד לרשת הוא סוג של אחסון לינוקס המאפשר לך לגשת לנתונים שלך מרחוק דרך האינטרנט. זה משמש בדרך כלל למטרות גיבוי, אבל זה יכול לשמש גם לשיתוף קבצים בין מחשבים במיקומים שונים או אפילו עם אנשים שאינם יודעים אחד את הסיסמה של זה.

האם זה נכון לצרכים של העסק שלכם?

אחסון של שרתי לינוקס הוא סוג של מערכת קבצים המספקת את היכולת לאחסן ולאחזר נתונים במחשב. הוא פותח במקור עבור מחשבים אישיים, אך הותאם לשימוש בשרתים, מחשוב ענן, מערכות משובצות והתקנים אחרים. שני הסוגים העיקריים של אחסון לינוקס הם מערכת הקבצים המסורתית ו-Logical Volume Manager (LVM).

מערכת קבצים מסורתית: זהו מבנה היררכי של קבצים וספריות המאוחסנים בדיסק פיזי אחד או יותר. מערכת הקבצים מציבה הגבלות על מה ניתן לאחסן באיזו ספרייה והיכן ניתן לאחסן. מנהל נפח לוגי: זוהי שכבת הפשטה מעל דיסקים המנהלת מחיצות כיחידות אחסון לוגיות ולא כיחידות פיזיות. LVM משתמש במטא נתונים כדי לתאר כיצד יש לפזר נתונים בין דיסקים בתוך קבוצת אמצעי אחסון או כיצד יש לחלק אמצעי אחסון לקבוצות.

מגוון רחב של יתרונות

אחסון לינוקס באתר https://www.interspace.net הוא סוג האחסון המובנה במערכת ההפעלה לינוקס. יש לו מגוון רחב של תכונות שאינן זמינות בסוגי אחסון אחרים. אלה כוללים דברים כמו צילומי מצב, הקצאה דקה ו-LVM.

שלושת הסוגים של אחסון לינוקס הם:

1) דיסק קשיח (כונן קשיח)

2) SSD (כונן מוצק)

3) DASD (התקן אחסון בגישה ישירה).

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות בקידום אורגני לאורך זמן
זה לא סוד שבאינטרנט קיימים מיליוני אתרים, בנושאים שונים ומגוונים, העונים על כל צרכי הגולשים. לעיתים...
קרא עוד »
נוב 03, 2019
הפקת פרסומות וידאו
אתם נחשפים לפרסומות בעיתונים, ברדיו, בטלוויזיה וגם ברשת. מבלי שאתם כלל מודעים לכך, הפרסומות משפיעות...
קרא עוד »
אפר 20, 2020
למי מומלץ להשתמש במכונת חריטה בלייזר?
בשנים האחרונות אנחנו רואים שעוד ועוד אנשים עושים שימוש במכונות חריטה בלייזר. הסיבה לכך ברורה, שכן...
קרא עוד »
אוק 31, 2020